Kafar kolejowy typ KK-2750

Kafar kolejowy typ KK-2750

Kafar kolejowy KK-2750 służy do wbijania w grunt pali prefabrykowanych o przekroju prostokątnym za pomocą młota hydraulicznego typu HY-ram 2750. Maksymalna długość wbijanych pali – 5 m oraz masa 2350 kg.

Kafar wyposażony jest w agregat hydrauliczny zasilający prądnicę układu jezdnego podwozia oraz wszystkie mechanizmy funkcjonalne osprzętu kafarowego. Wyposażeniem dodatkowym jest głowica obrotowa umożliwiająca osadzenie pala w warunkach, gdy pogrążanie młotem hydraulicznym jest utrudnione.

Kafar kolejowy KK-2750 – przykład działania

ParametrWartość
Młot hydrauliczny
• masa bijaka
• masa młota

• 2750 kg
• 3600 kg
Udźwig wciągarki35 kN
Moment obrotowy głowicy wiercącej600 daNm
Kąt pochylenia prowadnicy (lewo-prawo)+/- 7°
Kąt obrotu nadwozia+/- 95°
Agregat hydrauliczny
• silnik wysokoprężny
• obroty
• moc prądnicy
• masa agregatu

• 115 kW
• 1500 obr/min
• 69 kVA
• 3750 kg
Masa osprzętu (całkowita)~45.000 kg